czwartek, 27 września 2018

Dziecięce kartki z okazji Chrztu Świętego

Cześć!

Są takie dni, kiedy mam ochotę na bogato zdobione kartki, pełne kwiatów, tekturek, wycinanek i zwiewnych wstążeczek, ale przychodzi taki moment, kiedy i pomysł, i wykonanie są szalenie proste. Mało skomplikowana forma i odpowiednio dobrane dodatki, czasami po prostu mniej znaczy więcej.




Kartki z okazji Chrztu wykonałam na cudownej kolekcji Cute & Co od Piątku Trzynastego, kilka wycinanek z arkusza i moje najukochańsze kropelki Nuvo Jewel Drops. Całość w dwóch wersjach kolorystycznych - dla chłopca i dla dziewczynki.

Bardzo długi czas powtarzałam sobie, że ja taka niedzieciaczkowa jestem i tych papierów dziecięcych mam mało, i prac takich nie robię... ale tak patrzę na to, co się dzieje aktualnie na blogu i myślę sobie, że co druga praca jest dziecięca, więc chyba mi nie uwierzycie. Enjoy!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz