piątek, 21 września 2018

Album ślubny - Wandering Ivy - Inspiracja dla Scrapbooking Shop

Cześć!
To będzie długi wpis.
Historia tego albumu sięga jeszcze lutego tego roku. Kiedy w oko wpadły mi papiery Kaisercraft z kolekcji Wandering Ivy, dokładnie wiedziałam, do czego będą idealne. Album ślubny dla mojej przyjaciółki to coś, nad czym zastanawiałam się już od jakiegoś czasu. Wiedziałam, że będzie duży, a w środku zmieścić się będzie musiało mnóstwo zdjęć. Błękitno-zielone papiery i delikatne kwiaty to było to, czego szukałam. Tak powstał album, który jest najnowszą inspiracją dla Scrapbooking Shop.


Album, który posłużył mi za bazę ma 25x25cm, 8 kart i 7cm grubości w grzbiecie. Czekało mnie zatem ozdabianie 16 wielkich stron, a gdyby roboty miało się okazać za mało, postanowiłam każdą z tych stron zrobić samodzielnie. :D Tym sposobem wycieniowałam tuszami Distress, pochlapałam wodą, przełożyłam kolorem przez maskę i wystemplowałam wszystkie papiery, które były tłem do całej masy albumowych schowków. W albumie jest miejsce na około 90 zdjęć, część w formacie 10x15, ale jest też sporo miejsc na większe. W międzyczasie zaczęły mi się kończyć papiery z kolekcji Wandering Ivy, skorzystałam więc z faktu, że Kaisercraft tworzy kolekcje, które pięknie ze sobą współgrają i dobrałam papiery między innymi z kolekcji Memory Lane czy Romantique.

Listę wszystkich użytych papierów znajdziecie w Scrapbooking Shop.
A teraz zapraszam na zdjęcia i króciutki filmik na końcu, który chyba trochę lepiej oddaje złożoność i różnorodność stron. :)























Dumna jestem niesłychanie, ale jestem też pewna, że w najbliższym czasie nie będę się brała za aż tak duże projekty. Nie jestem w stanie nawet zliczyć ilości godzin spędzonych na klejeniu tego potwora. :)
Ściskam, Aneta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz