piątek, 14 września 2018

Inspiracja dla Scrapbooking Shop: Letni album trifold

Cześć!

Lubię bardzo korzystać z gotowych form, ale zawsze choć trochę (w sumie to bardzo bardzo) ciągnie mnie do eksperymentowania i sprawdzania, ile jestem w stanie zrobić samodzielnie, od zera. Dlatego też wkręciłam się w klejenie baz albumowych całkowicie pod siebie, dla siebie. Ile w tym frajdy, ile możliwości formatów, rodzajów, wielkości!





Pionowe albumy to coś, co wyjątkowo mi odpowiada, więc w ramach inspiracji dla Scrapbooking Shop zmontowałam nieduży trifold na kraftowej bazie z myślą o prze-cu-dnych papierach Spring Market Carta Bella. Te kwiaty, te zielenie, ta faktura! Tak, Carta Bella ma fakturowane papiery, są potwornie grube i przypominają w dotyku papier akwarelowy. Daje to bardzo ciekawe w dotyku matowe wykończenie.

Uwaga, będzie dużo zdjęć! :D














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz