środa, 5 września 2018

Podziękowania dla rodziców - kwiatowe ramki

W ostatnim czasie miałam przyjemność wykonać parę prac na pewien wyjątkowy i bliski mojemu sercu ślub. Niedługo pojawi się tu całkiem duży projekt, właściwie chyba największy, jaki do tej pory stworzyłam - tak pracochłonny, że jestem pewna, że w najbliższym czasie za nic podobnego się nie wezmę. :D Tymczasem dziś przed Wami nieco prostsze, ale wyjątkowo urokliwe podziękowania dla rodziców Państwa Młodych.







Delikatne i eleganckie papiery z kolekcji Rajska Jabłoń od Galerii Papieru, papierowe kwiaty, tekturki i moje ulubione perełki w płynie Nuvo - wersja Jewel Drops, imitująca krople rosy - wszystko złożyło się na komplet ramek z osobistymi podziękowaniami za trud włożony w wychowanie dwojga młodych, wspaniałych ludzi. Drewniane surowe ramki idealnie wpasowały się w romantyczny, odrobinę rustykalny klimat.





Co myślicie o takiej formie podziękowań?
Ściskam, Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz