wtorek, 21 sierpnia 2018

Inspiracja dla Scrapbooking Shop: Pudełko na wspomnienia

"Sumienność, regularność i wytrwałość to moje największe cnoty, co pokazuje zresztą ten blog. Kilka postów co dwa lata, fani szaleją jak przy reaktywacji kultowego zespołu z młodzieńczych lat."

Te dwa zdania wisiały w roboczych przez ostatnie trzy lata. Tak sprawnie zabierałam się za przywrócenie tego miejsca do życia. Podchodziłam do sprawy, jak pies do jeża, teraz czas na nieco więcej konkretów i zdecydowanie więcej zdjęć. Na rozgrzewkę jedna z ostatnich inspiracji dla Scrapbooking Shop, pudełko na wspomnienia małej Agi.






Zadanie potraktowałam dosyć ambitnie i poza tym, że sklejałam małe pudełeczka, postanowiłam duże pudełko również samodzielnie złożyć. I drugi raz chyba tego nie powtórzę. Fun ze składania bardzo fajny, jednak tylko eksperymentalnie, zdecydowanie pochłania za dużo czasu i stresu (a co, jeśli przykleję krzywo?!), jak na moje perfekcjonistyczne nerwy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz