sobota, 9 marca 2019

Mediowa klatka - Inspiracja dla Scrapbooking Shop

W zeszłym tygodniu na Craft Wawie kupiłam piękną klatkę z MDF w Artistiko. Mediowe projekty wciąż są dla mnie pewnym wyzwaniem, ale pomysł na klatkę miałam od samego początku. Znalazła się na niej zbieranina moich buteleczek, starych guzików, koralików, ale też kilka metali Mitform i primowe kamyki Art Stones.



Ciekawą strukturę uzyskałam nakładając nieregularnie pastę Stone Effect – wszystkie nierówności zostały na końcu wspaniale podkreślone kolorami. Po zamalowaniu czarnym gessem, suchym pędzlem przemalowałam całość farbą Impasto, a następnie farbą Sparks i woskami. Sprawdziłam nowy kolor wosku Finnabair – Peacock. Ma absolutnie elektryzujący kolor i oczywiście, jak wszystkie woski Finn, cudną, kremową konsystencję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz